Wednesday, May 26, 2010

RIMAS

Ada orang sgt merimaskan saya di Facebook. Saya mmg pernah delete orang yang saya tak berkenan dalam list saya. Tapi orang ni kawan baik -hmo-. Saya tak mau argue dgn dia tentang orang ini. Tapi annoying la status dia hari-hari. Hampir semua benda yang dia tulis buat saya menyampah. Makin menjadi-jadi meluatnya. Macam, perlu ke cakap kat orang semua tu? Ish, rimas la. Semak je kat updates. Tak nak baca pon terbaca jugak la kan. Mau delete la. Semak. Rimas. Biadap tak? Tak kannnn... :)

=Aku tak jeles. Aku tak dengki. Sumpah. Takat benda-benda yang kau tulis tu, sikit aku tak heran. Tapi semak tau tak?=

Sebab banyak orang selalu claim orang lain dengki, orang lain jeles, sebab tu cakap macam tu. Tapi sesungguhnya saya tak rasa iri hati walau sedikit pun. Jelek nya ada la.

No comments:

Post a Comment